sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Stai si te holbezi la filme americane toata ziua si iti doresti sa ajungi in New York, in centru, pentru ca totul pare asa frumos si uaaaaaaaaaau!
De fapt centrul New Yorkului e o gramada de jeg, plina de zombie cu 3 joburi care dorm doua ore pe noapte pentru ca au crezut, ca new yorkul e un fel de disneyland. Fraieri! Au dat de un oras plin de sobolani si boschetari si de ambalaje de Mcdonalds.
Thank you, but no thank you.I give up on you, New York.  and i also give up on you Dublin. Sunt un zombie cu 2 joburi care a crezut ca Dublinul e Disneyland. Emmm. Se intampla ca unul din joburile mele sa fie aprope de unde am stat data trecuta si azi pe la 10 dimineata, cand mergeam spre munca, mi-am adus aminte de ce frumos era acolo, in sensul ca era super curat si suburbie frumoasa cu casute aranjate frumos si totul placut ochilor si toate cele. Imi era foarte greu, cu toate astea sa ajung la scoala, si am hotarat ca de data asta voi sta in centru. Cred ca nici Bucurestiul necuratat doua saptamani nu ar fi asa de dubios ca dublinul intr-o vineri seara. I give up on you Dublin.

Irlanda e asa de americanizata, incat si them freaking leprechauns au parca o urma de steagul americii pe bluzitele lor mici, iar eu sunt un zombie cu o cutie de spirulina in geanta tot timpul, un redbull intr-o mana, o cafea in cealalta si niste ochelari de hipster pe fata. E doar sentimentul de azi. Nu stiu daca vi s-a intamplat vreodata, mie mi se intampla in liceu de fiecare data cand incercam sa invat la biologie. :)) glumesc. Nu am invatat niciodata la biologie... Cand incercam sa invat la geografie. Duceam mana inspre caiet si adormeam instant:)). Sau cand ma duceam in oras si mergeam dupa o noapte nedormita la munca in romania. Aveam o privire asa goala si scarbita si Vanessa ma intreba ce am iar eu ii raspundeam cu ''inauntrul meu doarme'' asa sunt acum. Scriu pe blog in timp ce inauntrul me doarme si jur ca mi-a luat vreo ora o postare pe care in mod normal imi ia 15 min pentru ca incerc im acelasi imp sa ascult muzica si gandesc una, aud alta si scriu ce aud sau ce gandesc. Mai am dincand in cand tresatuiri dar dureaza putin. Jur ca am adormit acum 2 min in tp ce scriam aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu