joi, 4 noiembrie 2010

Redbull, KFC si alte branduri cunoscute

I'm NOT going to heaven if they don't have pizza!

Dupa cum se asteapta toata lumea, iara am esee de facut, asa ca scriu pe blog. n-am mai dormit ca lumea de 3 zile si sunt absolut sigura ca la un moment dat o sa iau somn pe strada
In ultimul post ziceam ca ... de facut esee..ei bine, pentrecandu-mi timpul in mod nefolositor pe facebook am aflat ca ele sunt de fapt pentru azi, asa ca m-am dus si eu la culcare pe la 4 ca sa ma trezesc la 11 a doua zi. nu stiu sigur ce am facut in prima jumatate a zilei de luni[chiar asa...ce naiba am facut in pima jumatate a zilei de luni???] ceea ce stiu e ca nu am avut timp sa respir deloc.Ah!! revelatie..am fost la munca:)).dupa aia am fost la biblioteca unde mi-am scris jumatate de eseu dupa care m-am dus in pub[nu de buna voie, Doamne fereste, doar pentru ca m-au dat afara] cu oamenii de la climbing.Marti am trebuit sa merg la un interviu pentru apararea civila, stagiatura, climbing,pub.

Astazi...managerii de la kfc au decis ca e o ocazie sa ne lase sa dormim mai putin, asa ca a trebuit sa fim la 8 jumate  la munca penru o sedinta. Acolo au incercat sa ne spele creierul si sa ne convinga ca ar trebui sa facem bani pentr kfc, ca sa facem patronul multumit.  magnific!
apoi. cea mai interesanta parte de aici, am protestat pentru ca vor sa ne mareasca taxele de facutate si sa scoate bursele. multa lume in galben,in tottal 42 000 de studenti din toata irlanda. lumea a venit cu idei de bannere creative gen:
Hi Mom!
I hate crowds!
Random slogan!
Batman says: NO FEES!
3000 euros? Then Dumbledore died for nothing!









si acum si partea nashpa ..dar din fericire n-am fost acolo..



 A fost fain si ne-am distrat, dar deajuns cu distractia...am doua esee de facut si ...ca sa fiu sigura ca le fac i-am luat doua doze de redbull.

see yeah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu