miercuri, 1 decembrie 2010

Despre cum...

...am baut un litru de rebull
...nu mai am tigari
...nu mi-am terminat eseele
...m-am culcat la 4
...m-am culcat la 4 si m-am trezit la 7 ca sa merg la scoala
...m-am culcat la 4 si m-am trezit la 7 ca sa merg la scoala si autubuzul a facut 2 ore pana acum din cauza ninsorii si nici macar nu sunt la scoala.
...cred ca ma dau jos la prima si ma intorc acasa in pat.
...inghet.
...fac un eseu in autobuz.:-B
...mi-e foame dar mie frica sa imi mananc sandwich-ul ca e prea rece.
...[am scris asta mai sus?] mor de somn.
...sunt in negare totala.[denial!]
...o sa fac hipotermine
...am nevoie de un cd cu hrusca
...o sa sar peste craciun si anul nou si toata perioada asta anul asta.: o sa ma inchid in casa si o sa ma uit la pro tv toata ziua! pro tv si scrubs. si o sa manac numa portocale..a si o sa ies la o tigara din cand in cand. si cand nu o sa ma uit la pro tv o sa ascult amy mcdonnald.
...ma intreb de ce nu se inchid scolile[te rooggg!]acum...pentru ce evident orice altceva este inchis.
...am doua hanorace pe mine si haina de iarna si INGHET!
...ma gandesc cat de cald e in biblioteca acum
...abia am ajuns la jumatatea drumului.

. ah dublin!:-L

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu