miercuri, 1 iunie 2011

Frustrare, nervi, iar frustrare, raceala



Bineinteles ca am racit. Si nu raceala din aia draguta cu stranut si voce de pitipoanca, ci raceala din aia sanatoasa cu dureri de cap si  muschi, frisoane, tuse, si alte chestii dubioase care te fac sa fi ametita, inceata si sa te misti cu greu. Si mi-am zis ca daca ma tot simt asa dracovelnic si e duminica seara sa ma indop si eu cu ceva nurofen, poate o trece. mhmmm. sigur. Luni dimineata, pe langa cele mentionate de mai sus, m-am trezit si cu voce draguta de pitipoanca transexuala. Si am zis ca daca tot m-am indopat cu medicamente si ma simt mai nashpa inseamna ca nu iau de unde trebuie.Asa ca m-am tarat pana la doctor, sperand ca o sa imi dea si un pic de concediu medical asa, ca sa ma fac si eu bine si sa nu imprastii raceala la toata lumea...asta si faptul ca in my job requirements intra vorbitul la telefon toata ziua. Zis si facut: Ajung la doctor siiiiiiiiii bineinteles, ca orice doctor care se respecta, doamna a plecat cu o ora mai devreme. Deci, Oana, mai da-i cu nurofen si treci la munca. Nici nu incape indoaiala ca am avut si una din cele mai oribile zile la munca, pentru ca altfel nu ar mai fi viata frumoasa. Ajung acasa mai terminata decat cu o seara in urma asa ca ma invoiesc cateva ore siii ma duc la doctor iar. Dupa cum nu se astepta toata lumea doamna a venit cu o ora mai tarziu. Si ajung in cabinet si stiti: voce de pitipoanca transexuaala si durere de gat si...imi da niste pastile cu care sa ma indop de 3 ori pe zi....iar eu ii zic, stiti, jobul meu de munca este despre vorbit la telefon, ma doare numa cand respir. La care vine raspunsul absolut fascinant: Eu nu dau concediu medical decat daca e ceva foarte grav. aaaaaaaaaaaa! pai spune asa! :-L. la care urmeaza un: si eu vorbesc toata ziua *da, dar diferenta e ca eu am progrm de 8 ore jumate pe zi nu de 5, si nici nu vin cu o ora mai tarziu si nici nu plec cu o ora mai devreme. multumesc la revedere!* Bineinteles ca nu am facut asta! Daca Doamne fereste o sa fiu pe moarte si o sa am nevoie de concediu medical?:O
super, macar acum stiu ca iau pastile de unde trebuie.

Cu drag,
Oana in cruntele chinuri ale gripei
xoxo!

2 comentarii:

  1. Desi nu ar fi trebuit, povestioara ta m-a amuzat groaznic, in mare parte pt ca se aseamana cu a mea :| Si eu am racit ca dracu' si am bagat la pastile+fervex in mine sa fie. Nu mai zic de durerea din gat si vocea aiurea... Si la fel ca tine, si eu am un job in care trebuie sa vorbesc la telefon :)) Mai putin faza cu doctorita :-s Un hug mare sa-ti treaca toate cele cat mai repede >:D<

    RăspundețiȘtergere