duminică, 28 octombrie 2012

Dublin - luna 2

casual sundays.
stau cu o cana de ceiut de zmeura cu lamaie langa mine[ati intelege mai bine feericirea momentului daca ati sti ca irlandezii nu au toaate ceaiurile alea pe care le avem noi: menta, zmeura, fragi, mure, capsuni, tei, fructe de padure, zmeura cu tei , samd- doar ceai negru care se bea fancy cu lapte.], cu cracii pe masa, luand o pauza de la south park si fumand o tigara [dintr-un pachet de tigari ieftine 5 euro, 50, marlboro gold, vandut la roamian shop cu scris polonez pe ele, dupa imagine , probabil e aia cu fumatul da dependenta bla bla bla- ilegal.]

 sunt bine. toata lumea ma intreba cum e si eu raspund sec: e fain. e fain e super.
Ce se intampla de fapt e ca chiar e fain si daca mi se intampla ceva dubios, lucrul care ma tine sa nu o iau razna e "wait until my blog hears about this."
La scoala e ca la scoala: un prof care te adoarme, un prof care preda de 4 saptamani acelasi lucru, un prof genial, unul care preda materia de ai invatat-o la gradinita. este deranjant faprtul ca am cel mult 5 ore pe zi si totusi incep la 9 si termin la 5 si cand zic ore ma refer la cursuri, iar cursurile au o ora. am uneori si 3 ore de pauza pe zi, ore pe care le petrec la scoala sau intr-un bar de langa, band cafea.

ne-am pus net de ultima oara de cand am scris, am descoperit multe magazine poloneze si romanesti unde gasesti chestii de mancat mai home-like, ca de exemplu branza aia alba si pateul vegetal[pe care irlandezii nu par sa le aibe].
afara e un frig de mori. in autobuze la fel. merg 45 de minute cu busu pana la munca si evident ca iar ma incerca o raceala.
in rest sunt toate la fel, numai ca nu mai avem limaxi, probabil ca au inghetat, iar eu mi-am cumparat niste papuci frumosi pe care i-am rupt repede [nu e asa mare damage, i-am reparat imediat.], mi-am luat telefon nou, pentru ca celalalt isi cam dadea duhul, iar placa mea de par[pentru ca am calcat pe ea] este acum rip, deci mi-am luat alta. aaaaa. nu stiu. cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu