vineri, 31 decembrie 2010

pff...promisiuni de anul nou...

hah....s-au schimbat multe....sper ca odata cu 2010 sa se duca si toate cele rele...
nu e chiar modul ideal de a-mi incepe anul:cu un pahar de cola la calculatorul altcuiva, cu gatul umflat de la raceala, racita moarta, nu foarte  cu zambetul pe buze, in dileme existentiale si pregatindu-ma sa merg la munca.

tocmai mi-am adus aminte ca mircea mi-a promis ca imi da salata de fructe dupa cina si nu a facut-o :))
well ce pot sa zic...nu stiu, mie nu mi-a palcut niciodata revelionul...sau poate mi-o fi palcut si mie o data...
mircea asculta muzica dubioasa cu niste tipi cu accent rusesc iar eu o sa imi scriu pe o hartie dorintele mele de anu nou in urmatoarele minute... nu am chef de nimic...asa ca here they are : promisiuni pe care nu o sa le tin de anul nou:

ma las de fumat
o sa incep sa imi strang bani
nu o sa mai fiu la fel de egoista
o sa fiu o persoana mai draguta cu lumea din jur
o sa imi iau o husa de laptop
o sa dorm cel putin 7 ore pe noapte
o sa ma uit la mai multe filme
o sa invat sa gatesc mancare fara ajutorul cuptorului cu microunde
o sa imi cumpar fructe si legume de la piata
fara sandwich-uri de la centra sau subway
o sa vorbesc mai mult cu mama si bunica

clasicul:
ma apuc de invatat


cam atat...
ma duc la munca.voua, norocosilor cu revul perfect nu va urez nimic, iar celor care simt ca "lipseste ceva": un an nou mai bun! La multi ani!

Un comentariu:

  1. Onu in primul rand iti urez sa ti se implineasca toate rezolutiile si keep holding on pt ca stiu sigur ca o sa intre lucrurile pe fagas.A inceput un nou an asa ca te poti bucura de un nou inceput!
    Ca sa vezi ca treaba cu mersul prost al lucrurilor e global, eu am inceput anul cu inca o extractie de "minte" care a durat 5 ore :(( si acum si o vrabie mananca firmituri mai mari ca mine :/
    Kisses si deja cliseul: un An Nou mai bun! >:D< :* :*

    RăspundețiȘtergere