joi, 30 decembrie 2010

scrisoare catre mama

Draga mama,

sunt in aeroport si e foarte aglomerat...stau pe jos cu laptopul in brate si manac chec.da arat ca ultima boschetara. mi s-a mai facut rau o data cand imi verificau bagajul. aeroportul asta e oribil. parca e autogara 3.si probabil ca se clasifica pe primu loc in aeropoartele cu cel mai neprietenos personal.neprietenos cu noi, calatorii si intre ei.prind wireless si merge surprinzator de bine la cum arata aeroportul...si am dat 8 lei pe o apa plata.jaf!!! o pitiponca tocmai mi-a izbit o geanta de laptopul meu[uita-te pe unde mergi, fa!]
tipa din fata mea incearca din greu sa isi trezeasca copilul. chiar credeam ca e o tanti foarte ok pana cand "armando, trezeste-te!" oh! data trecuta era patrick, acum e armando. evident ca dulceata aia de copil nu vrea sa se trezeasca asa ca ea ii da cu apa pe fata.

cu drag

Oana

Draga mama,

am ajuns in dublin dupa un zbor dubis plin de copii care ori plangeau ori aveau papuci din aia care faceau chitz-chitz...dada, din aia de care nu ai vrut tu sa imi iei cand eram mica.
am avut loc la geam[sac, mirceaaa, saaac!] langa aripa:))k sa fiu prima care vede cand ia foc motorul. am dormit asa lejer!mi s-a facut rau la un moment dat si, cum locurile de langa mine erau libere m-am intins pe ele. cred ca se putea si mai bine dar e ok.
pe urma m-am ratacit in aeroport[da,stiu ca e plin de semne indicatoare] si m-am chinuit juma de ora sa gasesc locul de unde imi pot lua bilet de autobuz....ah daaici e caaaald:D
daaaaaa:))

cu drag ,
Oana

3 comentarii:

  1. :)) bine ca nu era fiusu' lu Cocacola=)) bai, imi pare rau ca nici n-am apucat sa-mi iau ramas bun de la tine. ieri nu eram tocmai in stare nici sa scot 2 cuvinte pe gura fara sa ma balbai. s-ar putea chiar sa regret seara trecuta:-< well, un an nou fericit, fata, sa ai parte de tot ce-i mai bun, sper sa-ti gasesti intr-un final dragostea si sa te simti implinita (intr-un sens bun)>:D< best wishes from romania, mancatzash!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite Onu! Te pup! :* :*
    P.S: Copiii cu papucei care fac chitz chitz imi aduc aminte de Costinesti 2009, de copilu' ala de la masa :))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ahaha . ce nervi aveam atunci:)) copiiile nervant! mie mama nu mi-a luat niciodata din aia!! si unde e mancarea:)))

    RăspundețiȘtergere