duminică, 2 septembrie 2012

pitipoanca.


In seara asta am fost, fara voie, pitipoanca de temple bar, cum
obisnuiam sa le numim eu si Emma.
In primul rand, temple bar e o
strada cam ca republicii,  doar ca e plina de baruri frumoase unde
lumea se veselseste. Si tot timpul auzi de la oameni cat de bine s'au
distrat in temple bar, dar de fiecare data can mergi, e plin ochi. -
Presupun ca trebuie sa mergi cu sacu de dormit cand se lasa spre
vineri si sa te plantezi in fata unui bar ca sa prinzi loc si sa nu
mai pleci de acolo tot weekendul. Si in al doilea rand  [discurs argumentativ prost] in irlanda
oricat de cald ar fi, e frig. Mai ales iarna.
Picture it: Eu, MIrcea, Emma cautand un loc de baut in Temple Bar. afara -5 grade. frig taios cauzator de cancer.strampi, colanti, pantaloni, paton, plovar, hanorac. doua perechi de sosete, una din ele crosetata de Buni [heei, buni!], in fata noastra, un card de fatuci, toate vopsite blonde si date cu ruj rosu,wanna be marilynn monroe, jartiere de la vedere[Nu stiu daca am zis-o pana acum, da Jartierele sunt facute sa iti tina strampii nu sa le vada barbatii!] si pe  pantofi de 12. noi dardaiam si elee.?
cam asa am fost si eu in seara asta.

Noapte Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu