marți, 11 septembrie 2012

Tarfa aia de printesa dintzisor.

Recunosc, mi-am injurat dentistul ca o lunatica fara anger management de fiecare data cand scotea un cuvintel, se intorcea cu spatele sau imi punea o plomba. Niciodata ca acum. Disclaimer: Nu am nimic cu dl doctor, el e un fel de House al dentistilor, fara baston si vicodin.,dar eu urasc specia dentistilor.

Am fost de aproximativ 5 ori in ultimele doua saptamani. reticenta eu asa, "dentist, da-te-n ma-tah!" in ultimele 2 sapt am fost la dentist mai ceva ca batraneii aia isterici ce se duc dupa ziar moca. Dupa a patra oara a inceput sa ma doare maseaua de pe alt obraz, deja e obositor. am zis ca s-a suparat ca ii chinui sora. si asta e unul din motivele pentru care ma gandesc daca sa dorm sau nu pentru ca maine la 8 AM  tre sa plec la dentist.

Mergeam sa ma intalnesc cu Papu, eram in taxi. si deodata imi pica plomba de la o alta masea. Tarfa aia de printesa dintzisor nu  m-a placut eveerr. Enough!
xoxo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu