marți, 21 septembrie 2010

Dubiosi de Dublin [partea a doua]

Da. e si o parte a doua, dar pe care nu am avut timp sa o scriu azi de dimineata pentru ca trebuia sa plec la cursuri. Asa ca stau la un cartof prajit in Mc[care btw nu se compara cu aia de acasa si sunt absolut oribili] pentru ca nu am cheie de la interfon si nu e nimeni acasa si scriu ca oamenii cool postari pe blog de la mini laptopul meu[yaaay]...
Am fost ieri cu mircea la the 80s party...ne-am gatit noi ca de anii 80..oarecum:)) si am plecat. ne-am intalnit la club cu doi colegi de ai mei , Rob si Sheenagh, care erau la fel de plictisiti ca mine, pentru ca nu prea a fost lume.....si ei erau la masa cu niste tipi, foarte tari..unu care ii dadea shoturi de vodka lu mircea si unu care vroia sa dau haifaiv cu el tot timpul. ne-am distrat cu ei ceva vreme, pana cand a inceput sa cante lady gaga si toata lumea s-a evaporat, tipul co shoturile la bar, ala cu haifavu la dans, mirca la o tigara, sheenagh a gasit pe cineva si rob sa cumpere de baut...si am ramas singura la masa...si vine un tip, purtam ceva conversatie seaca vreo 5 minute, dupa care el face: can i kiss you? eu: :O:O:Owtf cpm...dar ii zic frumos: no. la care el [de ce ai face asta]: why?.. ce ar fi trebuit sa ii raspund, nu stiu, dar i-am zis simplu: sorry, no!si pleaca...pe urma se aseaza un alt tip langa mine[la nici 5 secunde si nu exagerez...], aceiasi poveste: discutie seaca, gen where you're from?bla bla bla si face si el: can i kiss you? :O iar. m-am enervat si i-am zis ceva de mama lui [in romana bineinteles pentru ca inca nu am deprins arta injuraturii de mama in engleza] si m-a luat cu ah you're so pretty, in timp ce eu ii dadeam sms-uri de sos lu mircea sa vina sa ma ia dracului de acolo. da! a venit si s-a evaporat repede si m-am enervat si m-am dus la rob si i-am zis si l-am rugat sa stea pe langa mine...pe urma a venit si tipul cu shoturile si incerca sa ma invete cum sa imi fac antrenament la baut,deci restul serii a fost...ook...inafara faptului ca am ajuns acasa la 4 si m-am trezit la 7 sa merg la scoala.dar asta e o alta poveste..una frumoasa in care eu chiar am reusit sa ajung la scoala la timp si am stiut drumul:D

Un comentariu:

  1. deci concluzia este: tipi din dublin sunt slow.. 5 minute??!?!?! come to the REAL england baby!!! 2 minute este deja considetat muuult, 5 minute este de ajuns pt sexuiala deja :)))

    RăspundețiȘtergere