marți, 7 septembrie 2010

fuck

eh well...pai multumesc penru urarile faine:) si cadouri si cuvinte:D
a fost ciudat..astazi m-au sunat de la brd sa-mi ureze la multi ani!..la asta nu ma asteptam:))
mai sunt 3 zile pana plec si eu inca nu realizez asta. no fain. peste 3 zile o sa ma trezesc in alt pat intr-o alta tara fara mami care sa imi dea de mancare de dimineata si tati care imi cumpara chestii faine[eh, drace, acuma nu va imaginati ca e totul atat de feeric la mine ..nu-mi pune nimeni masa:)), dar macar e suportul moral.].
astazi l-am dat pe soricescu...m-am simtit usurata...nu am mai avut grija de el ca lumea de ceva zile bune si m-am bucurat ca i s-a terminat chinul cu mine. however mi-e dor de el si de trancanitul si bocanitul si chitzaitul lui si de "soricescu termina!"
tot azi, a trebuit sa imi iau la revedere de la bunici si de la matusa-mea ceea ce a fost si mai nashpa...nu prea imi place partea asta cu despartirile.
maine tre sa ma apuc sa returnez obiectele imprumutate de la prietenii mei[nu, peesee, ochelarii tai nu intra aici!!]..pun pariu ca o sa am camera de 3 ori mai goala, ceea ce nu e chiar un lucru foarte rau avand in vedere ca ... in fiecare noapte[de fapt as putea sa ii spun dimineata pentru ca mai nou ma culc numai la 4] cand incerc sa ma duc sa beau apa ma impiedic de trollere si cabluri[adaptoare, de net, de la mouse, de boxe, de casti, de la draaacuuu...e ca la nebuni.
si intrebarea cea mai mare cu bagajul e...ce las acasa? go figure!

maine e ziua cu cheful...nu prea vreau sa fie mare tam tam... vreau sa fie ceva simplu...am primit o idee si asa o sa si fac cred...o sa chem numai pe cei de la craciun 2008....cu ceilalti o sa ies alta data...
btw gurgule...multumessc>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu