marți, 21 septembrie 2010

Dubiosi de Dublin[probabil partea 1]

Dap...inca un apartament, inca un dubios.
vorbisem vineri cu un nene sa vad o camera intr-o casa unde mai stateau doua fete si dupa ce m-a tinut la telefon 3000 de mii de ani intrebandu-ma tot felul de chestii care nu aveau nicio legatura cu camera, a ramas ca merg sa il vad luni, dupa ce ii confirm ca inca mai vreau sa mai vad.
Il sun luni, foarte entuziasmata, si ii zic ca inca mai vreau sa il vad si ca eu si cu "varul meu mircea" vom fi acolo la 7. Nenea s-a panicat cand a auzit de mircea si a zis ca sa nu il iau.iar eu intrigata i-am zis ca fara el nu apar! Am ajuns pana la urma la un consens[nu stiu exact de ce:))] pentru ca eu i-am zis ca varul meu mircea trebuie sa ii zica lu unchiul meu ca e ok, ca el sa ii spuna mamei ca e ok si mama sa imi dea banii[e o poveste inventata special pentru chirie, ca sa nu dau de dubiosi ca asta].el a zis pana la urma ca e ok si ca poate sa vina si mircea sa se uite, dar ca pe urma vrea sa vorbeasca numai cu mine.
Cand am ajuns acolo si eu si mircea am dat sa intram,l-a oprit pe mircea la intrare si i-a spus ca nu il lasa sa intre. mie mi s-au inmuiat picioarele si ma uitam lung si cu puppy eyes la mircea si mergeam incet spre camera indrumata de nenea...nici nu am apucat sa vad si nici nu mi-as aminti de altfel cum arata camera pentru ca eram prea speriata. Pe urma...faza cea mai tare, nenea ma duce sa imi arate baia si bucataria care erau la subsoul, tinand un cablu de prelungitor in mana. Nu stiu daca sunt eu paranoica, sau e el dubios sau orice altceva ce stiu e ca m-am speriat ca dracu si n-am fost niciodata mai fericita ca am iesit de acolo.
maine ma mai duc sa vad o garsoniera,sper din tot sufletul ca aia sa fie ok.!!

Un comentariu: