miercuri, 23 februarie 2011

20! AND SO MUCH MORE AWESOMENESS

incepand cu inceputul sunt oarecum frustrata ca nu am destul timp sa fac orice.
*selfslap*
stiu ca nimeni nu vrea sa citeasca despre cum eu nu pot sa dorm noptile asa ca dorm zilele si ma trezesc sa alerg pana la munca sa imi dau seama ca de fapt am ajuns cu o ora mai devreme[*facepalm*-> s-a intamplat chiar azi] asa ca o sa rezum toate aceste plangeri adresate comportamentului meu lenes in cateva cuvinte:
amr: 6 luni si 11 zile pana cand fac 20 de ani [panic button!]
in continuare, LISTA CU LUCRURILE PE CARE NU LE-AM FACUT NICIODATA SI/SAU AS PUTEA SA LE FAC 
 
nu am fost niciodata la striptease[8 martie soon to come -striptease feminin cu fetele:D]
nu am fost niciodata in vama
nu i-am auzit niciodata formatia lu ion/ sandu cantand
nu am mancat niciodata mancare facuta de sandu


voi invata germana
voi da de carnet

mda...pana acum nimic remarcabil de facut stiu 8-|
well chop chop now...trebuie sa ma apuc de lectiile mele de ...soomn

 i wish you a life of awesomeness!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu