vineri, 18 februarie 2011

HA!sau BARNEY STINSON: A LIFE OF AWESOME

hm...m-am gandit de la inceput ca nu ar fi o idee buna sa scriu pe blog despre filmele la care ma uit. mostly pentru ca nu cred ca ar avea niciun sens, rost si alte cele.sarind peste momentul dubios in care lumea isi da seama ca asta este un post despre un film, promit ca o sa fiu foarte straightforward.
How I met your mother e cunoscut mai mult prin replicile legen[wait for it]dary ale lu Barney gen: "true story", "when i;m sad, i stop being sad and just be awesome instead" sau "challenged accepted!" in fine nu sunt aici sa fac o prezentare a serialului, ci pentru ca am descoperit blogul lu barney ,ceea ce dupa parerea mea, e cel mai genial lucru pe care puteau sa il faca. siii destul cu reclamele....ca tot e un post despre filme...alte filme pe care le-am vazut si merita pomenite :


Lost
The Big Bang Theory
The IT Crowd
Chuck
Criminal Minds
CSI: New York
Dexter
Scrubs
The War At Home
Family Guy

Friends
Joey

Seinfeld
The OC


Btw...am gasit dexter's laboratory in engleza:D daa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu