marți, 8 februarie 2011

whaaat is up with the glasses?


ei bine intrebarea asta existentiala ma bantuie de cand eram mica.nu e vorba numai de pahare, dar se incadreaza la capitolul pahare. cesti de cafea, cani si pahare.
bun.
la noi in familie, fiecare zi de nastere se desfasoara cam la fel in fiecare an.  same guests, same food, same annoying useless conversation si bineinteles, same presents. Nu conteaza ca e ziua lu mama sau a lu tata
Facand un mic calcul, eu am 19 ani si am inceput sa fac magicii si binecunoscutii mei biscuiti pe la 7 sau 8 ani, la ziua lu mama[si tot atunci s-a terminat cu ei pentru ca bunica m-a prins ca lingeam fiecare biscuite-ah, happy days!-], cand ea a primit un set de cesti de cafea, foarte dragut, ce-i drept. a urmat ziua lu tata o luna mai tarziu si, total surprinzator el a primit un set de cani.un an mai tarziu.ziua lu mama. cadou: un set de pahare, ziua lu tata: un set de cesti. povestioara asta se repeta multi ani la rand si, 12 ani mai tarziu pot spune ca sunt sigura ca in fiecare am a fost cel putin un invitat care a adus un set de cesti de cafea/pahare/cani.
si tot acum pot spune ca, la ziua lu mama, ma uit al cadourile desfacute si ...set de pahare. da.da. Familia M. are acum pahare destule pentru a folosi paharele primite pe post de pahare de unica folosinta inca 12 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu