marți, 8 februarie 2011

to my many sleepless nights...

...care erau perfecte pana acum, in compania patului meu  si a unui film bun sau unul de adormit, a multelor kile de portocale si a rasului isteric si dubios in fata laptopului[mini-laptopului] la o fereastra de mess.
...dar acum, in fiecare seara[noapte adica], la 12 jumate va trebui sa ascult cate un taximetrist vorbind despre iluziile lui de viata buna si ideile lui preconcepute si cretin de inflexibile despre lumea asta.
nu cred ca e niciun secret sau vreo noutate ca taximetristii trecuti de a doua varsta sunt cea mai dubioasa specie de oameni de pe pamantul asta, care, din  pacate a fost inzestrata cu darul de a vorbi. poate sunt o persoana mai stresata de cand imi petrec noptile uitandu-ma la filme din cauza insomniilor lungi, dar inca ma mira prostia rara a unora. bine. majoritatea au aceleasi idei. "ceausescu!", "era mai bine, aveai nuj ce.", "tara asta se duce de rapa!", "americanii ne-au furat!" si alte idei din  topic-ul "masonii sunt de vina si ne vor morti pe toti.". as fi zis ca in cele multe calatorii cu taxiul pe care le-am avut din ziua vacantei de craciun din 2008, cand eu si domnisoara ce sta cu doo etaje mai jos ne-am hotarat ca nu merita sa asteptam atata dupa autobuz, pana astazi credeam ca le-am auzit pe toate, pana in seara asta minunata a primei mele zile de munca. nu stiu daca pot relata cu exactitate pentru ca eram uimita ca, domnul evolueaza din specia sa si are o idee proprie.dupa cum spunea un mare intelept "e o cultura diferita", deci evolueaza in alta directie. sii din seria: pe asta n-am mai auzit-o: "dupa '89, treeau sa-l aduca pe Mihai inapoi" eu in gand:"mihai? mihai? mihai? mihai?" el continuand:"ca ce? marea britania[insiruire de alte tari care au rege] sunt cu economia pe duca, la fel ca noi?noo!" eu in cap:"economie? te referi la aia pe care ai studiat-o tu in 1923 la baicoi? ah atunci are sens."
nu stiu zau, ce e in capul omului aluia cand eu fiind:| si nezicand nimic, el isi continua conversatia. am auzit-o si pe asta: mihai rege dupa '89! check!

acum sa nu zica cineva ca fac discriminari: si taximetristii tineri sunt niste dubiosi si jumatate, dar asta va fi un alt post intr-o alta noapte, dupa o alta zi de munca.

2 comentarii: