vineri, 18 martie 2011

please take me away from here.

nu nu nu nu nu . nu ma plang, da deloc. dar e totusi haaos! nu stiu zau, daca toata lumea trece prin asta sau am eu nevoie de o ordine masiva in viata:
1. ma trezesc prea tarziu.
2. fac dush in 3 minute
3. ma usuc pe par in 2
4. ma machez in 5
5. plec cu parul ud
6. fug cu fuga mea haioasa pana la taxi.
7. ma izbesc de 3 ori de masina pana sa intru in ea
8.imi bag castile in urechi si sper ca nenea sa nu vorbeasca cu mine
9. imi iau o pastila de  cap pentru ca ma doare capul pentru ca parul u era uscat in totalitate.
10. ma dau jos din taxi.
11. fug cu fuga mea haioasa pana in birou.
12. imi deschid toate programele intr-o super graba in speranta ca voi avea timp sa imi fac o cafea si sa fumez o tigara.
13.cand dau sa ies, realizez ca e fix.
14. rog pe cineva sa imi aduca niste apa fierbinte pentru cafea
15. imi amestec cafeaua cu un pix, al carei  ultilitate de pix s-a dus de mult.
16. ma apuc sa fac ceva si fix in mommentul dupa ce mi-am intins tot pe masa din cubical, suna telefonul si incep sa arunc cu foi ca sa le gaseasc pe alea potrivite.
17. nr 16 se repeta de vero 9 ori in urmatoarele 8 ore
18 ajung acasa deschid frigiderul si-l inchid la loc. de vreo 4 ori.
 ma rog. continuarea e degeaba, voi face un scurt rezumat cu urmatoarea melodie:



astept sugestii.pentru lucruri interesante de facut in timpul liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu