luni, 28 martie 2011

super scumpo!

iti mai aduci aminte....
cand mergeam la creativ sa ne facem cercei pe care ulterior nu ii purtam? si ca ii taram pe baieti dupa noi?
cand dragoshel avea mustacioara si statea cu lau in banca, sau cand sebi tragea liniile la fizica cu telefonul lui motorola:))?
cand mergeam in tei sa bem poshirca- bautura spirtoasa cu aroma de rom si cand te-a tarat prietenul meu de atunci acasa?
cand ne certam si incepeam sa urlam una la alta OU MAAAII GAAD! NU POT SA CREEEEED!?
cand ma puneai sa ascult melodiile de la tine din player pana imi palceau
cand tu purtai tzoale de punkista?
sau cand te-ai ras in cap? 
cand mi-am pus pierce  si tu faceai poze?
cand imi indreptai parul si ma trageai de el inainte de bal?
cand prima banca era formata din pushtiu si pustoaica?
cand soca a dat cu capul de grinda si a inceput sa cada bucatele mici din tavan?
cand tu si raul va puneati dinti de morsa din sticksuri?
cand papu avea ciuf:))
cand horia nu vorbea si nu scote toate injuraturile alea extreme pe gura?
cand alin si john se jucau cu ciocanul
sau cand cristi se certa cu raul cand stateau in aceeasi banca?
cand giorgi statea cu marcel in ultima banca din colt si faceau amandoi glume de radea toata clasa juma de ora.
countless 3 la info...iar in cazul meu si la chimie.
si cand mergeam in paris panam sa bem vodka si sa fumam narghilea, minore fiind si cand ne intreba daca avem 18 ani minteam cu nerusinare!:D sau in unele cazuri ne puneam prietenii nostri majori sa ne ia alcool.
 cand aveam 15 ani si ne imbatau baietii de 19(si ca sa iti raspund la intrebare: nu e numai inuman ci si ilegal)

pentru ca astazi m-ai trezit pe la ora 9 dimineata dupa ce eu am venit in starea aiaaaaaa la 6 dimineata si m-ai zis OMG nu pot sa cred ca dormi la ora asta! hai trezeste-te ca venim la tine! eu: ha? unde ce? la cat? aaa stai? aa tu tre sa fac curat! tu: pai hai! apuca-te!

cat de dor mi-a fost sa aud o povestire despre cum si-a parasit Pushtoaica prietenul[de data asta i-a cerut cheile de la casa si s-a dus si si-a strans lucrurile:)) citez:"eu tineam plasa si ea indesa: oale, ciorapi, maimutoi de plus, tricouri"=))]
si cat de dor mi-a fost de cum imita Papu desenele animate:))
si mai ales de cum va strecurati afara sa fumati fara sa va vada mama:)). dar azi va prins: "daaa unde pleci cu cana de cafea?"- de fapt stia mai demult, doar va tachineaza asa, de palcere:)).

Multumesc:)

2 comentarii: