sâmbătă, 26 martie 2011

se intampla CEE??

Cand esti trist si viata-i Oana![3:04 AM in fata scarii, eu venind de la munca, ea din bar.]

Este totusi inspre bine. Am descoperit originile frustrarilor mele maxime din ultima luna.totul a inceput intr-o zi foarte palcuta si plina de veselie cand afara era cald si eu ma plimbam pe republicii. sentimentele mele sunt descrise perfect de postul catalinei de unde citez : "Parca si oamenii au inviat. Umbla ca mustele prin centru. E plin orasu' de fetite pe tocuri si baietei frezati. Ce sa mai, de vis! Flori, vant cald care aduce tot felul de boli, pitzipoanca si cocalaru' bantuind liberi Republicii de la un cap la altul, alergii.....  Ce poti sa-ti doresti mai mult :)) Intr-un cuvant: Primavara." citatul asta ma face sa ma intreb cum de nu ne-am intalnit pe republicii in ultima vreme. si uite asa...incerci si tu ca omu normal sa iti cumperi un covrig de la Petru, un catrof de la Mc, o tzoala, o soseta sau in cel mai extrem caz un pachet de tigari de la magazinul de la modarom si tre sa stai cate 20 de minute la coada dupa ei, ca toata iarna au stat in casa si acuma isi fac provizii. cred ca in cazul asta sa incerci sa gasesti o masa libera intr-un bar e sport extrem.

In agenda de saptamana viitoare care incepe azi, sambata, se incadreaza urmatoarele:acum: sortarea mailurilor, ca e un haos de nedescris la mine in inbox si daca tot fac asta as putea la fel de bine sa fa curat si in camera[ca tot vorbeam de haos] earth hour in piata sfatului, ground zero, munca vreo 50 si ceva de ore, scapat de windows 7 de pe laptop,injurat alina la greu ca nu mai da niciun semn de viata(!!!), vineri zi de salariu(aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa- sunetul Dumnezeiesc al zilei de salariu), meditatii la germana sambata, mult redbull si probabil la cum ma simt si o vizita la doctor pentru ca am prins o raceala  de ma dor toate! zen total. pisici in calduri care miauna la mine sub geam. magic.

over and out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu