miercuri, 8 august 2012

It's always Christmas in my heart

oh aren't you a warm little human being. *cough*bullshit*cough*.

Inca un post la modul she died of exhaustion at 20. N-am mai fost sleep monster de ceva vreme, drept urmare se intampla toate acele lucruri frumoase care se intampla cand nu dormi: intarzi peste tot, adormi in picioare, [combinat cu tutun]te dor plamanii, racesti.
Sunt cea mai fericita acum ca stau in pat, uitandu-ma la toate hainele care sunt aruncate pe canapea, ascultand [nu se putea altfel] Robin and the backstabbers si band un ceai.
Mi-as dori tare sa fiu pot sa fumez o tigara in camera
Mi-as dori sa fiu in oras la o bere.
Ma voi tunde.
Mi-e dor de vinul fiert din panda.

E un mare haos in capul meu. de ce cacat am google chrome in romana?

dar:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu