duminică, 26 august 2012

Lost


Stiu ca oamenilor internetului nu le plac postarile triste si ... stiu ca blogul meu nu prea are. nu sunt neaparat trista, e mai mult frica. E greu sa realizezi ca totul se va schimba  si sa iti dai seama ca iesi din rutina ta care iti place , ca lasi in urma oameni cu care ai stat atata timp in fiecare zi. Mi-as dori sa fiu iar ca prima oara: usor inconstienta, sigura ca voi reusi, entuziasmata la maxim si fara frica. Mi-am dorit asa de mult sa plec is in sfarsit se intampla.
Nu mai e la fel. Nu ma mai pot intoarce inca o data si sa o iau de la capt iar si iar...pe de alta parte am nevoie de o pauza de la "aici".
Nu sunt trista, doar m-am pierdut un pic. Am nevoie de curajul ala inapoi.

I'm gonna be fabulous again!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu