vineri, 24 august 2012

One.

ONE - The tooth pain

Nu exista in toata lumea asta destul ketonal, brufen, nurofen, ibuprofen si alte medicamente care se termina in -fen sa poata vindeca durerea crunta pe care o indur de o saptamana.
De fapt exista. M-am oprit la 8 pastile si, jumatate de ora mai tarziu zambeam idiotic in pragul usii prietenului meu si 15 minute mai tarziu dormeam ca dupa un pumn de xanax.[a observat cineva ca,,,,, cuvantu xanax e palindrom? eee? nu? ] Miercuri m-am hotarat sa deal with it the normal way si profitand de faptul ca  era Sfanta Marie[*cough*ziua mea de nume*cough*] am baut old times like cu multi oameni. A meritat, ce-i drept, dar sfinte iisuse, numai eu stiu ce am indurat joi dimineata.cand alergam prin casa mahmura, cu durere de masea, cu o mana spalandu-ma pe dinti si cu alta tragandu-mi pantalonii [cliseic]. Trebuie sa recunosc, joi am plans de durere si de nervi ca nu se mai opreste durerea. Vineri am descoperit miraculosul ketonal in combinatie cu un antibiotic pentru ca maseaua mea e plina de satanisme. Pare sa fie ok adica atata timp cat inca le iau nu simt durere. Zeus.


A doua zi, am realizat ca sunt alergica la ketonal si m-am indopat iara cu pastile de se termina in -fen si pastile de alergie

Trei zile mai tarziu, eram sigura ca nervul maselei mele s-a hotarat sa se sinucida pentru ca am renuntat la pastilele de durere si nu ma mai doar nimic.

Doua zile mai tarziu urlam in durere si imi dizolvam un aulin in apa.

Astazi simt ca ma ia o raceala.

imi fac curaj sa ma duc la dentist. incerc.

Die. tooth, die.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu