duminică, 11 noiembrie 2012

Day 59

Sau lucruri pe care le- am invatat in 59 de zile. E 4:27, iar eu, insomniaca notorie imi scriu memoriile in masina unui coleg. Inca 4 oameni in masina, doar pe unul stiu cum il cheama. Nimeni nu vorbeste. Pe tema discutiei pe care o am de fiecare data cu denny, sebi si mircea, probabil baietii din masina nu au nimic de zis, iar fetele sunt suparate. Eu sunt usor outcast asa, la modul ca mi-as dori mai sa incep o conversatie, dar nu stiu nimic despre politica irlandei, vremea e tot timpul la fel-singurul lucru diferit a fost iarna crunta de acum doi ani, subiect pe care l-am epuizat si reepuizat(probabil oamenii astia cred ca am fost super traumuatizata de iarna aia)- si oricum sunt mult prea obosita ca sa inteleg engleza cu accent. Bun. Lucruri foloaitoare pe care le-am invatat in 59 de zile. 1. Iphone- ului ii lipseste atat de folositorul buton de enter. 2. Am invatat(sooo proud) sa fac tocanita. Si inca tocanita buna! 3. Zilele care incep cu dusuri extra fierbinti si ceai de menta sunt Cele mai productive. 4. Exista ape mai jegoase decat lacul din noua: raul Liffey din centrul dublinului. 5. Seara de munca nu e completa pana nu vezi pe cineva alergand cu un mop in mana dintr-o parte pana in cealalta a clubului facand dansul calutului pe gangam style. 6.orice as face, nu o sa gatesc sau fac cafea mai bine decat Dragos. 7. Cand vrei ceva te duci si-l iei/ceri. 8. Cearcanele alea urate si negre nu trec oricate felii de castraveri, ceai verde, linguri reci ti-ai lipi de fata. 8. Nici corectorul nu ajuta. 9. Afara o sa fie cu 4grade mai frig daca iti e somn si cu inca 3 daca iti e foame. 10. Internetul si mai ales facebookul sunt dusmanii cei mai crunti ai invatatului. 11. Nimic ce incepe cu haos nu se poate termina prost. 12. Decoratiile de craciun in octombrie sunt scarboase. 13. You're fucked without a plan B. 14. Nimic din toata televiziunea nu e mai bolnav ca south park. 15. Philips face cele mai bune epilatoare. Gata.Off to sleep ye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu