vineri, 9 noiembrie 2012

It has to be good

First world problems

de fapt e un zambet el asa, dar mna.

Maaaa frec. am ajuns usor la capatul puterilor. mi-e usor sila de cate conturi mi-am facut pe sute de site-uri de recruitment, de joburi, site-uri normale. ca sa se inteleaga gravitatea situatiei o sa spun ca mi-am invatat numarul de telefon pe de rost. O sa mi se faca rau daca imi mai scriu o data adresa. Uneori, asa de fun alternez "Oana Munteanu" cu "Maria Munteanu". Am subscriptii la vreo 15 site-uri de joburi si am "agreed with the therms of service" de mai mule ori decat mi-am instalat winampul si messul la un loc.[este o glumita, pentru ca winampul merge foarte prost]. I lead a boring life.
E a doua noapte nedormita. cred ca de aici si minidepresia. Ieri noapte am invatat la germana. si despre germania. in caz ca intereseaza pe cineva, terminatiile verbelor la prezent sunt: e,st,t/en,en,t/en,en, Germania a devenit stat federal in 1949, are 5 state federale, 82.2 milioane de locuitori si capitala la berlin. Vecinii de la nord in sensul acelor de ceasornic sunt: danemarca, polonia, cehia, austria, elvetia, franta, luxemburg, belgia, olanda[profu de geogra din liceu ar fi mandru de mine], iar cele mai mari orase ale ei sunt Berlin, hamburg, munchen, koln, frankfurt am maine si stuttgart. 

Nolifer.
sleep well.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu