joi, 22 noiembrie 2012

Ma-tah cu iPhone-ul ei!


Back to basics gen (primul meu bloguletz http://ma-tah.blogspot.ie/ , alaturi de niste oameni draguti :D, hai sa il reluam, ce ziceti?) : ma-tah cu Iphone-ul ei!

De la inceputurile inceputurilor, I'm fine. am avut cateva zile groaznice de semidepresie crunta si plans de doua zile. nu mai stiu exact cum a inceput, stiu doar ca intr-o zi Dragos mi-a zis "ce-ai slabit in halul asta?" sau ceva de genul, fara detalii, am fost la doctor, am constatat ca am slabit undeva intre 7 si 10 kile, am luat vitamine si antibiotice. Crunt. mega puternice antibioticele, imi faceau somn imediat [somn de 14 ore gen] si dupa ce ma trezeam imi venea sa vomit. scoala nem, munca trebuie. Trebuia sa iau pastilele la 8 si la 9 sa plec la munca. 45 de minute in autobuz, incercand sa stau treaza - chinuri crunte, urmate de 4 ore de munca in dureri de cap si stari de voma si somn maxim.

Vineri:
mi-am uitat geanta in masina la un coleg.am realizat la 20 de secunde dupa ce m-am dat jos, cand mi-am dat seama ca nu am chei, fugi dupa masina, tipul nu observa, suna-l pe dragos [noroc ca extensia mainii mele stangi este un telefon pentru ca altfel as fi zacut inca vreo 4 ore in fata usii.].

Ajunsa in casa, imi fac inventarul
Ce cacat am in geanta? casti , chei, bani, carduri, ochelari, tricou de munca, pixuri, FUTU-TI MORTII MA-TII, OANA, PASAPORTUL!!! i freaked out un pic mai mult pentru ca, dintr-un motiv nu foarte clar, purtatorul meu de CNP e la Brasov si as fi fost gen, fara acte[eu tot timpul am un act la mine]. Singurul numar pe care il aveam in telefon era al managerului vechi. blesteme peste blesteme.filme peste filme: daca nu am lasat-o in masina? daca am lasat-o in club pe canapele cand beam suculetul de dupa program cu colegii?Resemnare

Sambata:

Mi-am recuperat geanta de la colegul care ma adusese. Fericire.



Marti:
Imi deschid telefonul cand ma trezesc, pe la 5 PM [iphone 4, abia cumparat] si in loc de semnal apare No SERVICE.
deja imi imaginam cum sun la call center si imi zice: have you tried turning it off and on again, asa ca l-am inchis si deschis, i-am facut reset din alea doua butoane din 4 pe care le are, i-am scos cartela, i-am facut reset de network, nimic.
verific mailul, un mail important ca o sa ma sune cineva pt un job. Mori!
iPhone 4 cu ma-tah!

Miercuri:
Ma trezesc de dimineata racita crunt, cu gatul umflat, durere de cap de la lovitura combinata cu durere de cap de la raceala, beau un ceai, ma pun sa dorm.
ma trezesc la 5, ma duc sa imi repar telefonul, era inchis.
Mori, mori, mori.

Joi: 5:02 am azi am duc sa imi repar telefonul

Apple, you are just a pretty face, but i-m dead without you.

incheiem cum am inceput: Ma-tah cu iPhone-ul ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu